DreamsAreDreams

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Andrietta Eliasson - 30 januari 2015 18:55

Hej varför inte göra en 25 saker du kanske inte visste om mig  (whoho)   

Iaf låt oss börja   

1. jag älskar att övedriva för skojs skull   

2. Jag älskar regnbågar dom är så så beautyful    (svengelska)

3. Jag gillar att retas med mina vänner.

4. Jag pluggar om jag vill men inte annars.

5. Jag har alltid gått min egna väg   

6. Jag grätt nästan varje dag när jag var liten   

7. Jag gillar inte folk som säger vad jag ska göra. (ingår i skolan med tyvärr )   

8. Jag har aldrig velat vara en prinsessa.

9. Jag lekte alltid batman när jag var liten   

10. Ost är det bästa jag vet.

11. min favorit frukt är banan   

12. Jag gillar inte lukten utav nagelak.

13. Jag brukar inte vara negativ även det verkar så ibland.

14. När jag var liten ville jag bli kock och polis.

15. Jag har alltid velat ha nått djur.

16.Jag är en riktig gamer.

17. Jag är väldigt kräsen när det gäller mat och kläder.

18. Jag gillar humor och komiker.

19. Jag har skrivit låtear endasen jag lärde mig att skriva med andra ord i tvåan   

20. favorit skådispelare Jojje jönsson   

21. Jag löser allt med ett lende eller skratt.

22. Jag lever helst utanför värkligheten.

23. Jag vill göra så alla ler när dom gråter  

24. Man ska inte ha mig som fiende jag kan va ganska arg i flera månader och veckor och göra hemska planer   

25. Jag ger andra bra råd som jag inte en själv kan hålla eller göra.


Hoppas du gillade och att det var intresant nästa gång tänker jag göra ett vidoinlägg kankse men iaf jag ska blogga mer jag lovar   


Ha Det :)

Av Andrietta Eliasson - 30 januari 2015 17:07

Hej och förlåt igen :( att jag inte har bloggat på ett tag men jag ska bättra mig som extra förlåt så tänkte jag göra 25 saker ni kankse inte visste om mig så håll ut så ska jag vara snäll och göra typ 3 inlägg idag lovar :)


Ha det :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards