DreamsAreDreams

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Andrietta Eliasson - 13 januari 2015 18:55

Jag är riktigt stolt över mig själv jag har gjort klart en uppgift på en dag jag känner mig nöjd   

Det var ju en skolupgift så ja vem är inte stolt efter ett bra arbete att lämna in!

Skol dagen gick bra jag gjorde också klart ett slöjd procet ja livet är enkelt ibland.

Jag skulle ha friidrott idag men dom ändrade till på onsdag lite råkigt men bra har inte hittat mina idrott skor oh det skulle ju vara bra om jag kunde hitta dom   

Jag tänkte lägga upp en bild på mitt slöjd procet men jag tror jag gör det senare idag + den ser inte perfekt ut jag är inte så händig men vi alla har vår personlighet det gör oss till den vi är   



Ha Det :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards