DreamsAreDreams

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Andrietta Eliasson - 12 januari 2015 18:36

GYMNASIUM YHAA   


OKej kanske jag är konstig som tycker om gymnasium men jag älskar att se nya saker men lite svårt att välj.

Man måste tänka smart när det gäller att välja man vill ju välja nått roligt man tycker om att man kan tänka sig jobba med  och vad gillar jag!!

JO MUSIK   men såklart så finns det ju personer som säger du kanske inte kommer klara dig på bara musik till slut kom jag på jag älskar djur alla är så söta. så här får ni se hur jag ha valt vilken skola osv.

   

#MinaValMittLiv


Av Andrietta Eliasson - 12 januari 2015 16:17

hahah Ja skolan var väll bra eller..

japp tills man kommer ihåg vilka personer som finns i min såklart alla är olika men ända börja drika när man är 15 år!

Såklart ag har drukigt med men det är bara 0,2 cider på släkt kallas jag dricker inte vodka eller äkta rent sprit det är två olika saker. Jag förstår inte häller varför halva 9:an i min skola är tvugen att röka saker man trode man visste om dom visste man tydligen inte! En gång fick jag ett rykte om mig att jag rökte vilket jag inte gör jag hatar rökare visst min bror röker men inte jag men jag har svårt att bli vän med en persone som röker. jaha livet går vidare   

Så nu tänkte jag söka lite gymnasium och kommer göra ett till inlägg senare så ni får veta vad jag väljer.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards