DreamsAreDreams

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Andrietta Eliasson - 11 januari 2015 19:11

När jag hör måndag käns det som nått dör utav allt tråkigt jag klarar väkligen inte av en måndag som alltid är tråkigt och jobbigt så nej tack -.-'

plus varje gång så är jag tvugen att se kilen som stal mitt hjärta och har mins tre tjejer jag tål honom inte och det är inte allt varje gång så drömer jag mig bort på lektionerna fast jag har tvigat mig själv att inte göra det nått tip's att fokusera sig på lektion?   

Av Andrietta Eliasson - 11 januari 2015 18:47

Hej jag har just startat en blogg som ska handla om mig haha ja   

Men jag tänkte att ni får om ni vill följa med mig genom mitt sista termin i grundskolan och veta vad jag väljer för linje och hänga med mig i gymnasiet och allt om min dag såklart   

är dock inte klar med hela bloggen hur den ska se ut men det kommer men tänkte berätt lite om mig! 

Jag är 15 år och fyller år i april blir 16 år  

och jag älskar musik och gör allt för att följa drömar och har extrema fantasier som jag kanske delar med mig   

har jag nått mer att säg... jo jag har extrem otur i kärlek men men  

Hoppas du vill följa med mig i denna resan i mitt onormala crazy liv   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards